Što trebam učiniti ako moj kupljeni proizvod ne uspije?

Želimo vam olakšati stvari ako proizvod koji ste kupili od nas ne uspije.
Sljedeći vodič vas vodi kroz opcije jamstva, jamstva zamjene i servisa.

 

Jamstvo (Jamstvo) - Minimalno 24 mjeseca za tehničke proizvode.

Nudimo jamstvo od minimalno 24 mjeseca za tehničke proizvode koje prodajemo pod jamstvom. Važne informacije:

Jamstvo za pojedince: Imate pravo na jamstvena prava ako ste kupili kao pojedinac (ne kao pojedinačni trgovac ili u ime tvrtke ili organizacije).
 

Zamjenska garancija - 50 EUR ispod maloprodajne cijene

Ukoliko cijena neispravnog proizvoda ne prelazi 50 EUR, izvršit ćemo zamjenu proizvoda po pojednostavljenom postupku u okviru jamstva zamjene.

Što učiniti: Molimo vratite neispravan proizvod na sljedeću adresu: Centralno skladište Euronics Hungary-2225 Üllő, K-Sped krt. 28. HRSZ: 3757
 

Servisiranje – U ostalim slučajevima

Ako jamstvo ili jamstvo zamjene ne vrijedi, možete se obratiti servisu marke proizvoda.

Popis usluga: Možete upotrijebiti donji URL za pristup popisu usluga, koji možete koristiti za pronalaženje kontaktnih podataka servisnih centara za svaku marku.

Ako ne možete pronaći odgovarajuću uslugu, ispunite obrazac na stranici i naša
služba za korisnike pomoći će vam oko sljedećih koraka.

Imate pitanje?

Ako imate bilo kakvih pitanja o jamstvu, jamstvu zamjene ili opcijama servisa, slobodno se obratite našoj službi za korisnike!